Monday, March 31, 2008

Sistem Rahsia.

Apa khabar.Ada beberapa rahsia yang saya nak kongsi dengan semua blogger Bluehyppo.Tahu tak kalau malas nak update akaun Myspace kita ni sebenarnya boleh dijual di Ebay?

Pernah dengar jual emel berdasarkan jenama popular,celebrity di Ebay? Ada kamera digital?!Kenapa tak eksploit untuk dijadikan sumber pendapatan sampingan yang lumayan?

Kalau anda memiliki akaun Google Adsense,anda boleh daftar untuk program Adsense Sharing Revenue.Adsense Sharing Revenue tu amende?Segala persoalan di atas semuanya tersimpan di dalam satu sistem yang dinamakan Sistem Rahsia. Ada satu komponen yang amat penting untuk usahawan internet terkandung dalam Sistem Rahsia.Komponen ini amat berguna untuk usahawan internet dan wajib digunakan sebaik-baiknya untuk melipatgandakan pendapatan bisnes internet.Komponen tersebut dinamakan Sistem SEO:Alatan SEO Terbaik Percuma Dan Berkesan.Untuk mendapatkan Sistem Rahsia ini highlight(klik kiri dan heret tetikus)kemudian klik kanan dan point tetikus ke Search by Yahoo menerusi alamat URL di bawah ini:Link

No comments: